ביטוח חיים וסיכונים

רוצים להבטיח לעצמכם את הכיסוי המורחב והאידיאלי ביותר בכל הנוגע לפוליסות ביטוחי חיים וסיכונים? אצלנו בסוכנות הביטוח עדשים שירותים פיננסיים תוכלו למצוא את כל סוגי הפוליסות תחת קורת גג אחת ותחת מעטפת ביטוחית התואמת את מכלול הצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם.

ביטוחי חיים וסיכונים – כל סוגי הפוליסות במקום אחד

אנחנו בסוכנות הביטוח עדשים שירותים פיננסיים, מודעים היטב לחשיבותן של פוליסות ביטוחי חיים וביטוחי סיכונים, ובהתאם לכך, אנו מעמידים לרשות קהל לקוחותינו את הפוליסות המורחבות והמשתלמות ביותר בענף ביטוח החיים וסיכונים, וכל זאת בהתאמה אישית לכל לקוח/ה.

בין יתר הפוליסות המשווקות על ידינו תוכלו למצוא:

  • פוליסות ריסק- ביטוחי חיים למקרה מוות
  • ביטוח נכות כתוצאה מתאונות עבודה/מחלות מקצוע, תאונות דרכים ותאונות אישיות
  • ביטוח אובדן כושר עבודה
  • ביטוח מחלות קשות
  • ביטוח תאונות אישיות

פוליסות ביטוחי החיים וסיכונים המשווקות באמצעותנו, מאפשרות גם לכם להבטיח את עתידה הכלכלי של המשפחה בכל אותם מקרים בהם תזקקו להפעלת הפוליסה. פוליסות ביטוחי החיים וסיכונים המוצעות על ידינו מותאמות באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, וזאת בהתאם למספר קריטריונים באמצעותם אנו בוחנים את הצרכים הביטוחיים הרלוונטיים לכם.

פתרונות הביטוח המוצעים על ידינו בתחום ביטוחי החיים וסיכונים, משווקים על ידינו גם באמצעות רכישת פוליסות ביטוחי חיים וסיכונים וגם באמצעות מוצרים פנסיונים כגון: ביטוחי מנהלים, קופות גמל וקרנות הפנסיה.

יתרון הגודל גם בתחום ביטוחי החיים וסיכונים

כסוכנות ביטוח הפועלת אל מול כל חברות הביטוח הגדולות והמובילות ביותר בתחום ביטוחי החיים וביטוחי סיכונים, אנחנו בסוכנות הביטוח עדשים שירותים פיננסיים, מתחייבים להעמיד לרשותכם את הפוליסות המורחבות, המשתלמות והמותאמות ביותר לצרכים הביטוחיים המשתנים שלכם –בכל רגע נתון!

כמו כן, אנו מחויבים למתן שירותי ייעוץ והכוונה אובייקטיביים (שקיפות מלאה) בכל הנוגע לרכישת פוליסת ביטוחי חיים וסיכונים.

במקביל, אנו מעמידים לרשותכם שירות ייעודי לניהול תביעות ביטוח. שירות זה מסייע לכם להגן על מלוא הזכויות הביטוחיות שלכם בכל אותם מקרים בהם תזקקו להפעלת אחת מהפוליסות המשווקות על ידינו בתחום ביטוחי החיים וסיכונים.

רוצים לדעת יותר על הפתרונות הביטוחיים המוצעים על ידינו בתחום ביטוחי חיים וסיכונים?

צרו איתנו קשר עוד היום: 073-2155711

ביטוחי חיים וסיכונים ביטוחי חיים וסיכונים

צור קשר
לפרטים ומידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

073-2155711
הסיבים 47, פתח תקווה
דילוג לתוכן